Storkøbenhavn: Generalforsamling 2021

Ovenpå et år præget af corona, kan vi se frem til en generalforsamling, hvor vi både skal diskutere satsningsområder og vælge politisk ledelse. I år er formand og faglig sekretær udover en række bestyrelsesmedlemmer på valg. Vi ved allerede nu, at Randi Tielbo ikke genopstiller som faglig sekretær og HB-medlem.

Husk: Generalforsamlingen er jeres, så kom med og vær med til at sætte retningen i din fagforening gennem debat, din stemme, et forslag eller ved at stille op til en post.

Dagsorden til generalforsamling i BUPL Storkøbenhavn 2021

1. Formalia
    a. Valg af dirigent og referent
    b. Godkendelse af lovlig indvarsling, dagsorden og forretningsorden
  2. Bestyrelsens skriftlige beretning samt formandens mundtlige beretning
  3. Orientering fra hovedbestyrelsen
  4. Regnskab for 2020
  6. Budget 2022, inkl. normeringsplan
  7. Valg
    a. Formand
    b. Hovedbestyrelsesmedlem
    c. Anden suppleant for hovedbestyrelsesmedlemmerne
    d. Øvrige bestyrelsesmedlemmer
    e. Suppleanter til bestyrelsen
    f. Kongresdelegerede
    g. Tre suppleanter for de kongresdelegerede
    h. Kritiske revisorer
    i. Suppleanter for kritiske revisorer
    j. Fanebærer
  8. Eventuelt

Rammetidsplan: Der er indskrivning fra kl. 16.30. Spisning mellem 16.45 – 17.45. Tilmelding til spisning. Generalforsamlingen starter formelt kl. 18.00. Det bestræbes at slutte kl. ca. 22.15,

Det er som medlem af BUPL Storkøbenhavn muligt at møde op til og undervejs i generalforsamlingen uden at have tilmeldt sig på forhånd.

• Torsdag den 7. oktober 2021
  • MusikTeatret Albertslund, Bibliotekstorvet, Albertslund, Danmark

Senest den 30. september 2021 23:00.
    Tilføj begivenhed til kalender 2021-10-07 16:30:00 2021-10-07 22:15:00 Europe/Copenhagen Storkøbenhavn: Generalforsamling 2021 Vi skal sætte retningen for det kommende år, diskutere, debattere, spise sammen og bl.a. vælge ny faglig sekretær. Tilmeld dig årets generalforsamling 7. oktober allerede nu. MusikTeatret Albertslund, Bibliotekstorvet, Albertslund, Danmark BUPL

Søren O. Nissen | son@bupl.dk | 35 46 53 11