Storkøbenhavn: Generalforsamling 2020

Dagsorden til generalforsamling i BUPL Storkøbenhavn 2020

1. Formalia
    Valg af dirigent og referent
    b. Godkendelse af lovlig indvarsling, dagsorden og forretningsorden
  2. Bestyrelsens skriftlige beretning og formandens mundtlige beretning
  3. Orientering fra hovedbestyrelsen
  4. Regnskab for 2019
    Satsningsområder 2020-2021/22
    b. Vedtægtsændring – direkte valg af faglig sekretær
    c. Vedtægtsændring – antal valg til bestyrelsen
    d. Forslag til vedtægter for pensionistsektionen BUPL Storkøbenhavn
  6. Kongres 2020
  7. Budget 2021, inkl. normeringsplan
  8. Valg
    Næstformand
    b. Kasserer
    c, Hovedbestyrelsesmedlem
    d. Første og anden suppleant for hovedbestyrelsesmedlemmerne
    e. Øvrige bestyrelsesmedlemmer
    f. Suppleanter til bestyrelsen
    g. Kongresdelegerede
    h. Tre suppleanter for de kongresdelegerede
    i. Kritiske revisorer
    j. Suppleanter for kritiske revisorer
    k. Fanebærer
  9. Eventuel

Valg
Der bliver kampvalg til posten som næstformand, da både nuværende næstformand Charlotte Stendorf og FTR i Høje-Taastrup og HB-medlem Karen Aslaug Ramm har meldt deres kandidatur. Men der er også flere poster på valg. Læs mere om valg og proces for opstilling til de forskellige poster som kasserer, bestyrelsen mv i Kampvalg og valg på GF20Præsentation af næstformandslandidaterner

Du kan deltage ved fysisk fremmøde eller digitalt
Grundet det stigende smittetryk i forbindelse med COVID-19, har bestyrelsen truffet beslutning om også at tilbyde digital deltagelse i dette års generalforsamling i BUPL Storkøbenhavn.

Derfor kan du i år deltage på BUPL Storkøbenhavns generalforsamling uden at skulle møde op. Det vil sige, at du kan deltage hjemme fra din egen stue – eller lige præcis derfra, hvor det passer dig bedst.

Det vil fortsat være muligt at deltage ved fremmøde i Ballerup Super Arena, men for de, der hellere vil deltage i fællesskabet lidt på afstand, så er der nu en mulighed for det.

Vi vil naturligvis sikre, at deltagelse ved fremmøde i Ballerup Super Arena sker i overensstemmelse med myndighedernes til en hver tid gældende retningslinjer i forbindelse med COVID-19. Der vil fortsat blive tilbudt mad ved deltagelse i Ballerup Super Arena, men vi skal i så fald have din tilmelding senest d. 4. november 2020 kl. 12.

Tilmelding til digital deltagelse
Du kan tilmelde dig digital deltagelse senest d. 9. november 2020 kl. 12.
Tilmeld dig digital deltagelse her

Tilmelding ved fremmøde
Du kan tilmelde dig deltagelse ved fremmøde inkl. mad senest d. 4. november 2020 kl. 12. Tilmeld dig deltagelse ved fremmøde her

OBS! Herefter er det kun muligt at tilmelde sig deltagelse ved fremmøde uden mad samt digital deltagelse ved at sende en e-mail til storkobenhavn@bupl.dk senest d. 11. november 2020 kl. 12.

Afmelding af deltagelse ved fremmøde
Hvis du har tilmeldt dig på almindelig vis med fremmøde og ikke ønsker at deltage alligevel, så sætter vi stor pris på en afmelding af hensyn til forplejning og sikring af forhold, der overholder myndighedernes retningslinjer. Du kan sagtens tilmelde dig den digitale deltagelse efterfølgende.

Afmeld dig deltagelse ved fremmøde ved at sende en e-mail til storkobenhavn@bupl.dk

Læs mere om Generalforsamling 2020 under Generalforsamling. Her finder du bl.a. årsrapport og den skriftlige beretning ‘Gode erfaringer smitter’ (beretningen afsluttede september 2020). Vær derfor OBS på at generalforsamlingen afholdes i Ballerup Super Arena med ændret tidsplan.

Rammetidsplan: Der er indskrivning fra kl. 16.00. Spisning mellem 16.30-17.30. Tilmelding til spisning. Generalforsamlingen starter formelt kl. 17.30. Det bestræbes at slutte kl. ca. 22. Det er som medlem af BUPL Storkøbenhavn muligt at møde op til og undervejs i generalforsamlingen uden at have tilmeldt sig på forhånd.

• Onsdag den 11. november 2020
  • Ballerup Super Arena, Ballerup Idrætsby, Ballerup, Danmark
  • Tilføj begivenhed til kalender 2020-11-11 16:30:00 2020-11-11 22:00:00 Europe/Copenhagen Storkøbenhavn: Generalforsamling 2020 Kom til generalforsamling og vær med til at sætte retningen for det kommende år. Vi skal vælge ny næstformand. Vi skal diskutere, debattere, spise lidt mad og også vælge kasserer og ny bestyrelse. Du har både mulighed for at møde op eller deltage digitalt. Ballerup Super Arena, Ballerup Idrætsby, Ballerup, Danmark BUPL

Søren O. Nissen | son@bupl.dk | 35 46 53 11