MidtVestjylland: Generalforsamling

Generalforsamlingen er fagforeningens øverste myndighed og har derfor sin vigtigste opgave i at rette kursen og politikkerne ind. På generalforsamlingen skal også vælges en bestyrelse til at varetage ledelsen af fagforeningen indtil næste generalforsamling finder sted om to år.

Program

Vi åbner dørene kl. 16.30 med indskrivning og udlevering af generalforsamlingsmateriale. Selve generalforsamlingen starter kl. 17.00, hvor det forventes, at dagsordenen punkt A, B og C afvikles fra frem til kl. 18.00. Der vil være spisning fra kl. 18.00-19.00, hvorefter resten af generalforsamlingen afvikles.

Transport

Udgifter til offentlig transport refunderes mod fremvisning af billet. Ved kørsel i privat bil ydes kørepenge á 1,96 kr. pr. km. Det ses gerne, at man arrangerer fælleskørsel.

Materialer

Du kan løbende orientere dig om generalforsamlingen under menuen Generalforsamling. Her finder du dagsorden, indkomne forslag og efterfølgende referat.

Forslag

Alle medlemmer af BUPL MidtVestjylland har mulighed for at fremsætte forslag til generalforsamlingen. Eksempler herpå kan være ændringsforslag til fagforeningens politikker og bestemmelser. Foreslagene kan fremsættes til og med den 26. september og skal sendes til midtvestjylland@bupl.dk eller BUPL MidtVestjylland, Stationsvej 8a, 7500 Holstebro.

Tilmelding

Af hensyn til fællesspisningen er tilmelding nødvendig. Det er vigtigt, at vi får navn, CPR-nummer og e-mailadresse på samtlige tilmeldte.

Vi glæder os til at se dig.

• Mandag den 5. oktober 2020
  • Musikteatret Holstebro, Den Røde Plads 16, Holstebro, Danmark

Senest den 25. september 2020 23:55.
    Tilføj begivenhed til kalender 2020-10-05 16:30:00 2020-10-05 21:30:00 Europe/Copenhagen MidtVestjylland: Generalforsamling Generalforsamlingen er din mulighed for, som medlem af BUPL MidtVestjylland, at få direkte indflydelse på fagforeningens udvikling og politik. Musikteatret Holstebro, Den Røde Plads 16, Holstebro, Danmark BUPL

Har du spørgsmål vedr. generalforsamlingen, er du velkommen til at kontakte BUPL MidtVestjylland på midtvestjylland@bupl.dk eller 3546 5555.