Generalforsamling 2021 :: BUPL Nordsjælland

Tilmelding er ikke mulig endnu

Dette års generalforsamling i BUPL Nordsjælland afholdes mandag d. 4. oktober med indtjekning fra kl. 17.00

Materialer

Du finder alle materialer, dagsorden mv. på siden her:
Generalforsamling i BUPL Nordsjælland (opdateres løbende)

Dagorden

(Opdateres)

COVID-19 og vores forholdsregler
  • BUPL Nordsjælland – og Pharmakon – er stærkt optagede af at overholde og tydeliggøre retningslinjer for håndhygiejne og afstandskrav.
  • Hvis der kommer flere, end vi kan og må være i salen, vil vi skabe mulighed for livestreaming i andre lokaler på Pharmakon.
  • Der er også mulighed for at deltage digitalt hjemmefra. PÅ den måde kan alle ‘deltage’, nogle dog på afstand.
  • Der er taget de fornødne forholdsregler, så det er muligt at indtage middagen uden risiko for smitte.

Hvis du har brug for yderligere information, så skriv eller ring endelig til os. Vi gør vores yderste for at overholde sundhedsmyndighedernes påbud og anbefalinger og er selvfølgelig meget optaget af at minimere enhver risiko for smitte.

Her finder Pharmakons forholdsregler

• Mandag den 4. oktober 2021
  • Pharmakon A/S, Milnersvej, Hillerød, Danmark

Senest den 29. september 2021 16:00.
    Tilføj begivenhed til kalender 2021-10-04 17:00:00 2021-10-04 22:00:00 Europe/Copenhagen Generalforsamling 2021 :: BUPL Nordsjælland Til september vil du kunne tilmelde dig dette års generalforsamling i BUPL Nordsjælland. Indskrivning og spisning forud for generalforsamlingen foregår fra kl. 17.00 - 18.30. Pharmakon A/S, Milnersvej, Hillerød, Danmark BUPL

Lea Jacobsen
    Telefon +45 35 46 57 00
    Email leja@bupl.dk