Generalforsamling 2021 :: BUPL Nordsjælland

Rekruttering går i fodsporene på fastholdelse: En af velfærdssamfundets største udfordringer lige nu er mangel på pædagoger. Pædagoger er i høj kurs og bringes i spil på mange forskellige arenaer. Desværre er der for få uddannede pædagoger og i takt med at presset på rammer og vilkår øges, bliver der færre.

Praktisk

Indskrivning og spisning forud for generalforsamlingen foregår fra kl. 17.00 – 18.30.

Selve generalforsamlingen starter kl. 18.30.

Tilmelding
  • Hvis du ønsker at deltage i middagen, så skal du tilmelde dig senest d. 28. september.
  • Al tilmelding fra d. 29. september og frem til generalforsamling vil foregå via email og vil ikke inkludere spisning.

Dagsorden, materialer mv.

Du finder alle materialer såsom beretning, budget, dagsorden mv. på siden her:
Generalforsamling i BUPL Nordsjælland

GF21 Bestyrelsens Forslag til Bevilling

GF2021 Budgetforslag 2022

(siden opdateres løbende frem til afholdelse d. 4. oktober)

Generalforsamling 2021 :: Beretning & fremtidigt virke

• Mandag den 4. oktober 2021
  • Pharmakon A/S, Milnersvej, Hillerød, Danmark

Senest den 4. oktober 2021 18:30.
    Tilføj begivenhed til kalender 2021-10-04 17:00:00 2021-10-04 22:00:00 Europe/Copenhagen Generalforsamling 2021 :: BUPL Nordsjælland Tilmelding til Generalforsamling i BUPL Nordsjælland d. 4. oktober 2021: Rekruttering til fag og uddannelse Pharmakon A/S, Milnersvej, Hillerød, Danmark BUPL

Lea Jacobsen
    Telefon +45 35 46 57 00
    Email leja@bupl.dk