BUPL Sydjyllands generalforsamling 2020

Sted:
Comwell Kolding, Skovbrynet 1, 6000 Kolding

Målgruppe:
Alle medlemmer af BUPL Sydjylland kan deltage, stemme og stille op til valg til generalforsamlingen. Er man kun medlem af A-kassen, kan man udelukkende deltage i A-kassens generalforsamling, som foregår fra kl. 18.50 til ca.19.10

Se plakaten for generalforsamlingen her. Du er meget velkommen til at printe og hænge den op på din arbejdsplads:
Plakat generalforsamling 2020

Hvem skal repræsentere dig?

På generalforsamlingen kan du være med til at bestemme, hvem der skal repræsentere dig og dine kolleger i BUPL Sydjyllands bestyrelse. Bestyrelsen vælges af og blandt medlemmerne, og der er i alt 18 bestyrelsesmedlemmer.

Alle medlemmer i BUPL Sydjylland kan stille op til valg til bestyrelsen. Hvis du har lyst til at stille op til en af posterne, er du meget velkommen.

Vi har lavet en kort introduktion til bestyrelsesarbejdet, hvor du kan læse mere om både forventninger og praktisk information

Her kan du læse en præsentation af kandidater til bestyrelsen

Har du yderligere spørgsmål til bestyrelsesarbejdet, kan du kontakte BUPL Sydjyllands formand Jonna Jul Gudmundsen joj@bupl.dk / 6120 5628

Foredrag med Rikke Smedegaard

På generalforsamlingen vil der være foredrag med Rikke Smedegaard, pædagog og forfatter til bogen ‘Ida er pisseprovokerende’. I bogen slår Rikke Smedegaard et slag for, at pædagoger ikke skal skamme sig over at knytte tætte bånd til børnene, over at være i vildrede og over at føle sig utilstrækkelige og afmægtige. Pædagoger skal ranke ryggen, stå sammen og blive bedre til at sætte ord på, hvad deres arbejde består i – både over for hinanden og over for omverdenen.

Alle deltagere i generalforsamlingen får en gratis bog. Vel mødt 8. oktober.

Beretning og regnskab

Beretning fra BUPL Sydjylland 2020

Regnskab og budget fra BUPL Sydjylland

På generalforsamlingen vil beretningen, regnskabet og budgettet blive uddybet.

Covid-19: BUPL Sydjylland ønsker at begrænse smittespredning

BUPL Sydjylland ønsker at bidrage til at stoppe smittespredningen af covid-19. Vi vil derfor på generalforsamlingen bede dig give mundtligt samtykke til, at BUPL Sydjylland kan videregive dine kontaktoplysninger til sundhedsmyndighederne, hvis de i forlængelsen af arrangementet henvender sig med det formål at opspore smittekæder og begrænse smittespredning. Samtykket dækker således kun din deltagelse i dette arrangement, og videregivelse af dine kontaktoplysninger vil kun ske, såfremt sundhedsmyndighederne selv henvender sig i forbindelse med smitteopsporing.

• Torsdag den 8. oktober 2020
  • Comwell Kolding, Skovbrynet, Kolding, Danmark

Senest den 1. oktober 2020 23:59.
    Tilføj begivenhed til kalender 2020-10-08 16:30:00 2020-10-08 22:00:00 Europe/Copenhagen BUPL Sydjyllands generalforsamling 2020 Kom og vær med til at bestemme, hvem der skal repræsentere dig og dine kolleger, og hvad fagforeningen skal sætte fokus på de kommende år. Comwell Kolding, Skovbrynet, Kolding, Danmark BUPL

Har du spørgsmål til tilmelding, kan du kontakte:

Rikke Anette Hille
    rah@bupl.dk