Generalforsamling i BUPL Hovedstaden

BUPL Hovedstaden inviterer til generalforsamling under overskriften: “Pædagoger og professionen i en krisetid”. Generalforsamlingen afholdes fra kl. 18.00-22:00. Men kom allerede kl. 17.00, da der er middag og indskrivning. Materialerne til generalforsamlingen offentliggøres løbende her på siden. Vi tager alle nødvendige forholdsregler i forhold til corona. Der kan forekomme ændringer i tiden frem mod generalforsamlingen. Læs mere om DGI byens særlige tiltag i forhold til corona.

Indkomne forslag:
Forslag, der ønskes behandlet, indsendes til msk@bupl.dk senest den 23. september 2020.

Materialer:

• Beretning og fremtidigt arbejde (ikke offentliggjort)
  • Forslag til dagsorden (Ikke offentliggjort)
  • Forlsag til forretningsorden (ikke offentliggjort)
  • Økonomiske punkter (ikke offentliggjort)
  • Bevillinger i(kke offentliggjort)
  • Opstillingsliste i(kke offentliggjort)

• Torsdag den 1. oktober 2020
  • DGI Byen, Tietgensgade 65, 1704 København V

Senest den 25. september 2020 12:00.
    Tilføj begivenhed til kalender 2020-10-01 18:00:00 2020-10-01 22:00:00 Europe/Copenhagen Generalforsamling i BUPL Hovedstaden BUPL Hovedstaden inviterer til generalforsamling under overskriften: "Pædagoger og professionen i en krisetid". Vi tager alle nødvendige forholdsregler i forhold til corona. Der kan forekomme ændringer i tiden frem mod generalforsamlingen. DGI Byen, Tietgensgade 65, 1704 København V BUPL

Mia Skou Jørgensen – msk@bupl.dk