BUPL Fyn indkalder til digital generalforsamling 2020

OBS: Generalforsamlingen foregår online.

På grund af det stigende smittetryk og myndighedernes nyeste restriktioner i forbindelse med COVID-19 har BUPL Fyns bestyrelse besluttet at aflyse en fysisk generalforsamling. I stedet for indkalder vi til en digital generalforsamling, som kombineres med A-kassens generalforsamling.

Det betyder desværre, at den traditionelle spisning i forbindelse med generalforsamlingen er aflyst. I stedet vil vi gennemføre en reduceret generalforsamling, der sikrer, at vi lever op til BUPL´s love om de demokratiske processer.

Digital generalforsamling
Den digitale generalforsamling kommer til at foregå den 10. november fra kl.19.00-22.00. Når du tilmelder dig, vil du op til generalforsamlingen få sendt en mail fra avcenterlive.dk med et unikt link, så du kan deltage i generalforsamlingen hjemme fra stuen. Du kan deltage via pc, smartphone og tablet. Det vil være muligt at stemme digitalt, ligesom du også skriftligt kan stille spørgsmål eller komme med kommentarer undervejs.

Kandidater til bestyrelsen
På generalforsamlingen kan du være med til at bestemme, hvem der skal repræsentere dig og dine kolleger i BUPL Fyns bestyrelse de kommende to år. Bestyrelsen vælges af og blandt medlemmerne.

Alle medlemmer i BUPL Fyn kan stille op til valg til bestyrelsen. Hvis du har lyst til at stille op til en af posterne, er du meget velkommen. Se her hvordan du stiller op til bestyrelsen i BUPL Fyn Du kan meddele dit kandidatur helt frem til valghandlingen på generalforsamlingen. Her kan du se en præsentation af kandidaterne.

Her kan du få mere information om bestyrelsesarbejdet i BUPL Fyn og se om det er noget for dig. Har du yderligere spørgsmål til bestyrelsesarbejdet, kan du kontakte BUPL Fyns formand, Rikke Hunsdahl på rih@bupl.dk

Materialer
Dagsorden for BUPL Fyns digitale generalforsamling 2020

Beretning fra BUPL Fyn 2020

BUPL Fyns regnskab 2019 og budget 2021 2022

Kritiske revisorers bemærkninger til årsregnskabet 2019

A Kassens beretning 2020

Beretning, regnskab og budget vil blive uddybet mundtligt på den digitale generalforsamling.

Kongresmateriale
Herunder finder du materialet til kongres 2020. Hovedbestyrelsens beretning, status på professionsstrategien og pejlemærker på fritidsområdet vil blive præsenteret på generalforsamlingen.

Hovedbestyrelsens beretning 2018-2020

Status på professionsstrategien og forslag til nye indsatsområder

Pejlemærker på fritidsområdet

Fællesopgaver

Målsætninger for arbejdet med medlemsengagement

Lovændringsforslag

Indkomne lovændringsforslag

Indsatsområder for lederarbejdet i BUPL 2020-2022

Budget 2021-2022

Målsætninger for og fokusområder om BUPLs økonomi og ressourcer

• Tirsdag den 10. november 2020
  • BUPL Børne- og Ungdomspædagogernes Landsforbund Fyn, Bornholmsgade, Odense, Danmark

Senest den 10. november 2020 22:00.
    Tilføj begivenhed til kalender 2020-11-10 19:00:00 2020-11-10 22:00:00 Europe/Copenhagen BUPL Fyn indkalder til digital generalforsamling 2020 BUPL Fyn indkalder til digital generalforsamling. Via et unikt link kan du deltage hjemmefra og høre nyt fra din fagforening samt stemme på, hvem der skal repræsentere dig og dine kolleger de kommende to år. BUPL Børne- og Ungdomspædagogernes Landsforbund Fyn, Bornholmsgade, Odense, Danmark BUPL

Liselotte Malig Pedersen
    lpe@bupl.dk