UDSKUDT! BUPL Fyns generalforsamling 2020

NB: Det stigende smittetryk og de omskiftelige retningslinjer gør, at vi desværre er nødt til at udskyde generalforsamlingen. Vi vil invitere til arrangementet, så snart smittetrykket igen er lavt, og retningslinjerne tillader det.

Tid: Torsdag den 8. oktober kl. 18.00-22.00. Der vil være indskrivning og spisning fra kl. 17.00

Sted: Mødecenter Odense, Buchwaldsgade 48, 5000 Odense

Hvem skal repræsentere dig og dine kolleger de kommende to år? Og hvad synes du, fagforeningen skal have fokus på? Vær med til at sætte dit aftryk i din fagforening, når BUPL Fyn holder generalforsamling torsdag den 8. oktober på Mødecenter Odense.

Da vi ønsker at overholde alle myndighedernes COVID-19 retningslinjer, er det nødvendigt, at du tilmelder dig til både spisning og generalforsamlingen her på siden. Alle medlemmer er velkomne, og der er mulighed for at tilmelde sig helt frem til generalforsamlingen.

Hvem skal sidde i bestyrelsen?

Bestyrelsen vælges af og blandt medlemmerne. På generalforsamlingen kan du være med til at bestemme, hvem der skal repræsentere dig.
Her kan du læse mere om kandidaterne og deres motivation for at stille op til bestyrelsen.

Du har også selv mulighed for at stille op til bestyrelsen. Du kan læse mere om, hvordan du gør her. Du kan meddele dit kandidatur helt frem til valghandlingen på generalforsamlingen.

Her kan du få mere information om bestyrelsesarbejdet i BUPL Fyn, og hvilke forventninger, der er til dig som bestyrelsesmedlem

Har du yderligere spørgsmål til bestyrelsesarbejdet, kan du kontakte BUPL Fyns formand, Rikke Hunsdahl på rih@bupl.dk

Materiale til generalforsamlingen

Her kan du læse den foreløbige dagsorden til generalforsamlingen i BUPL Fyn

Sammen mindsker vi smittefaren

Du kan trygt møde op til generalforsamlingen, hvor vi alle tager tager ansvar for at mindske smitterisikoen.  Læs hvordan du skal forholde dig, når du deltager til vores arrangementer på Mødecenter Odense.

Mødecenter Odenses tiltag for at mindske smittespredning

Siden vil løbende blive opdateret med program, præsentation af kandidater med mere.

• Torsdag den 8. oktober 2020
  • Mødecenter Odense, Buchwaldsgade 48, 5000 Odense, Odense C, Danmark

Senest den 8. oktober 2020 00:00.
    Tilføj begivenhed til kalender 2020-10-08 17:00:00 2020-10-08 22:00:00 Europe/Copenhagen UDSKUDT! BUPL Fyns generalforsamling 2020 Til generalforsamlingen har du mulighed for at gøre din stemme gældende, og du har mulighed for selv at stille op til bestyrelsen. Kom og vær med til BUPL Fyns generalforsamling. Mødecenter Odense, Buchwaldsgade 48, 5000 Odense, Odense C, Danmark BUPL

Spørgsmål vedrørende tilmelding:

Liselotte Malig Pedersen